Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Пт:  с 9-00 до 19-00
Сб-Вс:  с 10-00 до 18-00

0
Мій кошик

Bergmann Audio

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше спочатку дорожче за назвою

Всі продукти бренду Bergmann Audio розробляються, виробляються та збираються всередині компанії. Кожна деталь у виробах розробляється Джонні Бергманном (Johnnie Bergmann) та виробляється в майстерні Bergmann у Данії.

"Музика та висококласне відтворення звуку цікавили мене з самого дитинства."

Засновник, Джонні Бергманн

Компанія Bergmann Audio була заснована у 2008 році Джонні Бергманном. Першою моделлю була модель Sindre.

В основі концепції датської компанії Bergmann, що виникла на ґрунті тривалої та безкомпромісної пристрасті до вінілового звуку, лежить принцип повітряної підвіски. Як показує досвід, найпростіші технічні рішення є найоптимальнішими. Виходячи з цього, гарна вертушка має будуватися з мінімальної кількості деталей, щоб зменшити вплив на звук, який неминуче робить будь-яка з них. Всі деталі програвачів Bergmann ретельно проектуються та виготовляються з матеріалів, що найбільше відповідають їхньому функціональному призначенню та конструктивним особливостям.

Вертушка з повітряним підвісом диска – унікальний інженерний витвір. Але програвачі Bergmann, окрім згаданого пневматичного вузла, цікаві ще й тангенціальними тонармами на повітряному підвісі, а також мінімальною кількістю деталей. Метою датської компанії Bergmann є оптимізація та подальше вдосконалення вінілових програвачів на повітряному підвісі.

Джонні Бергманн: мій досвід

Будучи підлітком, я купив свою першу аудіосистему – стіл Micro Seiki, маніпулятор Rega, картридж Ortofon, попередній підсилювач NAD та колонки Dali. Усі журнали з hifi, які траплялися мені на очі, були уважно прочитані. На той час – у 80-ті роки – я познайомився з технікою повітряних підшипників. Для мене було очевидно, що це найоптимальніший спосіб створення ідеального програвача. Я також розумів, що бренди 80-х мали деякі недоліки - вони були проблематичні і нестабільні в експлуатації для кінцевого користувача.

Коли я, через свій інтерес до музики та висококласного аудіо, а також освіти інженера-механіка, почав розробляти програвачі з тонармами на повітряних підшипниках, однією з моїх цілей було усунення цих старих недоліків, якими славилася техніка на повітряних підшипниках.

Детальніше про бренд

У його техніці немає нічого принципово нового — він лише довів до пуття те, що не змогли інші. Тому що має рідкісне поєднання якостей: найвищу кваліфікацію інженера-механіка, любов до музики та техніки, допитливість дослідника, завзятість у реалізації своїх ідей і терпіння — щоб дочекатися часу, коли їх здійснення стане можливим. Давайте знайомитись: Джонні Бергманн, засновник датської компанії Bergmann Audio.

Програвачі Джонні Бергмана показали, що вплив тертя у вузлах обертання значно сильніший, ніж було прийнято вважати. А його усунення за допомогою систем повітряного підвісу дуже благотворно позначається на звуку. У ході безлічі тестів, опублікованих у провідних спеціалізованих журналах, їх автори порівнювали звучання програвачів Bergmann з дорожчими моделями із традиційними підшипниками. І відзначали помітну перевагу повітряних у звучанні. Насамперед, воно виражалося в багаторазово збільшеній роздільній здатності: програвачі Bergmann виявляли найтонші деталі та гармонійні відтінки музичних творів, які скрадувалися іншими вертушками. Надзвичайно точно і масштабно передавали простори студій та концертних залів. Лунали надзвичайно реалістично і природно, створюючи повну ілюзію живого виконання.

Більшість механічних деталей для програвачів та тонармів Bergmann виготовляються на власній фабриці Хобро. Лише невелика їх частина замовляється стороннім виробникам, але вони розташовані неподалік. Так що 100% усієї механіки виробляється в Данії. Складання - вручну. Тестові та досвідчені зразки Джонні робить, як правило, сам. Любить людина працювати не лише головою, а й руками.

Щоб реалізувати всі переваги повітряних підшипників, необхідні точні розрахунки та мінімальні допуски під час виготовлення деталей. Ці завдання Бергман успішно вирішив, благо його залежність від сторонніх постачальників мінімальна. Він сам виточує деякі деталі та, за його словами, отримує велике задоволення від цієї роботи. Будучи хорошим майстром, Бергман вкладає частинку душі у свої вироби.

Звичайно, це не робить продукцію бренду масово доступною. Дрібносерійне прецизійне виробництво з великою часткою кваліфікованої ручної праці разом з розробками та експериментами, на які потрібні роки, — це дуже дороге задоволення, що неминуче відбивається на ціні техніки. Але ж авторська та ювелірна по суті робота не може коштувати дешево.

Розгорнути
Вгору