Усі товари, куплені у нашому магазині, мають офіційну гарантію виробника. Для кожного товару встановлено свій термін гарантії, він вказаний у гарантійному талоні. У більшості випадків гарантійний термін становить 12 (рідше 24) місяців з дня придбання товару. У разі несправності товару до закінчення гарантійного терміну гарантійний ремонт вашої техніки буде здійснювати авторизований сервісний центр.

Гарантія не поширюється:

  1. на вироби, несправності яких виникли внаслідок перевантажень, неправильної установки, і навіть порушення правил експлуатації виробу;
  2. на зовнішні та внутрішні забруднення, потертості, тріщини, вм'ятини, подряпини та інші зовнішні механічні ушкодження, що виникли у процесі експлуатації;
  3. на вироби, що зазнали конструктивних змін внаслідок втручання не уповноважених на це осіб;
  4. на вироби, з яких видалено маркувальну таблицю, не розбірливий або змінений серійний номер виробу;
  5. на такі види робіт, як регулювання, очищення або інше технічне обслуговування виробу, передбачене інструкцією з експлуатації.

Ремонт

При покупці будь-якого товару на сайті audiovideomir.com.ua, Покупець погоджується з тим, що у разі необхідності ремонту придбаної техніки, сервіс центри Постачальників даного обладнання зобов'язані здійснити доставку комплектуючих та ремонт у термін не більше 3-х місяців з дня надходження до сервісу самої техніки.

Повернення товару

Повернення купленого в нашому магазині товару можливе, відповідно до закону України «Про захист прав споживачів», протягом 14 днів з моменту покупки, за умови, що:

  • товар не використовувався та не був пошкоджений,
  • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також всілякі ярлики, маркування, пломби та інше,
  • не пошкоджено заводське пакування,
  • товар у повній комплектації,
  • збережено товарний чек, виданий Вам при купівлі цього товару.

При поверненні товару з клієнта стягується вартість доставки, відповідно до наших умов доставки: по Києву та області – 40 грн + 5 грн/км за межами Києва, по Україні – за тарифами перевізника.

Стосовно «Товарного виду» слід зауважити, що якщо були розкриті заводські захисні плівки пультів, кабелів або батарей – товар не вважається новим, а переходить до розряду «Бувши у використанні».

Те саме стосується і розтину різних пломб, ярликів, маркувань та інших захисних елементів виробника.

Щодо пункту «Товар не використовувався», то перевірити це можна за допомогою спеціальних лічильників, вбудованих в апаратуру. Обнулити ці лічильники неможливо! Тому будьте уважні під час першого використання апаратури. Якщо Вас з якоїсь причини не влаштувала придбана техніка, то радимо якнайшвидше вимкнути пристрій.

ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ на те, що претензії щодо якості виробу та його комплектуючих частин розглядаються ТІЛЬКИ після перевірки якості виробу сертифікованим сервісним центром (наприклад, "F1 Center") та видачі ним відповідного висновку. Це означає, що якщо Ви ініціюєте процедуру повернення, то після відправки Вами товару на адресу продавця товар буде доглянутий сервісним центром, який видасть свій висновок щодо цілісності та не використання товару. На підставі цього висновку продавець приймає рішення про повернення або повернення товару як нового.

Таким чином, якщо товар Вас не влаштував/не знадобився ще до моменту його розпакування та включення, то повернути його у 14-денний термін Ви зможете без проблем. Якщо Ви почали користуватися товаром і зрозуміли, що він Вас не влаштовує, то в такому випадку повернути товар можна тільки як «Вживаний». Але, у будь-якому разі, компанія «Аудіо Відео Світ» розглядає кожен випадок в індивідуальному порядку.

Закон про Захист прав споживачів знаходиться на офіційному сайті Верховної Ради України: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1023-12 (Статті 8 та 9).

Докладніше про процедуру повернення запитуйте у наших менеджерів (перейти до розділу Контакти).

Стаття 9. Права споживача на придбання товару належної якості.

1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, за винятком дня купівлі, якщо більш тривалий термін не оголошений продавцем. (Абзац другої частини першої статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2741-VI від 02.12.2010).

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.

Перелік товарів, які не підлягають обміну на підставах, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.

2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходження відповідного товару у продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару у продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки зі споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його покупки. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві в день розірвання договору, а у разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж за сім днів.

Закон України "Про захист прав споживачів"

Сервісні центри

1. Сервісний центр "F1Center"

Ремонтована техніка:

Harman/Kardon - Аудіо/відео техніка

Yamaha - Аудіо/відео техніка

Optoma - Проектори

Infinity - Все

Rega - Програвачі вінілу, CD-програвачі, тюнери, підсилювачі, підсилювачі потужності

Rel - Сабвуфери

Sunfire - AV ресивери, звукові процесори, підсилювачі потужності, сабвуфери

Triad - Підсилювачі потужності

Nuvo - Тюнери

Elac - Акустичні системи, сабвуфери

Runco - Проектори Hi End класу

Phase - Сабвуфери, акустичні системи

Arcam - Підсилювачі, тюнери, акустичні системи, ресивери, сабвуфери, звукові процесори, кросовери, CD/SACD/ DVD / – програвачі, док станції для iPod програвачів

Monitor Audio - Акустичні системи, сабвуфери, системи домашніх кінотеатрів

Jamo - Акустичні системи, сабвуфери, системи домашніх кінотеатрів

Компанія F1Center має кілька центрів обслуговування клієнтів у Києві, а також широку мережу сервісних центрів-партнерів по всій Україні. Адреси сервісних центрів F1Center Ви зможете знайти на офіційному сайті F1Center https://f1center.ua/contacts.

Всі питання ви можете поставити в CALL ЦЕНТР F1 Center, зателефонувавши за номером: 0 800 800 018, безкоштовно з мобільних та стаціонарних телефонів по всій Україні, а також за номерами: 067-411-41-08 (Київстар), 050-411- 41-08 (МТС), 093-411-41-08 (Лайфсел), пн-пт 9:00 - 19:30; сб 10:00 – 16:00.

2. Сервісний центр "DENON"


Гарантійна чи післягарантійна підтримка продукції Denon

Адреса у Києві: вул. Вікентія Хвойки, 21. Тел.: (044) 331-69-55.

Адреса в м. Одеса: вул.Осипова, 37 офіс 1. Тел: +38(048) 7321423.

E-mail: olanevskiy@tango.com.ua

Сайт:http://www.denon.ua/ua/support/pages/service.aspx

3. Сервісний центр компанії "Compass"


Гарантійний та післягарантійний ремонт апаратури виробників:

ADL KEF Onkyo
Atlas Cables Kimber Kable Real Cable
AVID Marantz Sonus Faber
Burmester Meridian Thorens
Clearaudio Music Hall Tonar
Dali Nagaoka    
E.A.R./Yoshino Nordost    

Адреса: м. Київ, Новопечерський провулок, 5

Телефон: (044) 500-97-63, пн-пт з 10:00 до 17:00.

Сайт: http://www.compass.ua/company/service.asp, http://www.musichall.com.ua/contacts.asp

4. Сервісна компанія «Крок-ТТЦ»


Гарантійний та післягарантійний ремонт техніки виробників:

Heco, Loewe., Klipsch, Magnat, Pioneer, Paradigm, Yamaha

Компанія «Крок-ТТЦ» має декілька центрів обслуговування клієнтів у Києві, а також широку мережу сервісних центрів-партнерів по всій Україні. Адреси сервісних центрів "Крок-ТТЦ" Ви зможете знайти на офіційному сайті "Крок-ТТЦ": http://krok-ttc.com/for-clients/search-service-center.

Всі питання Ви можете задати в CALL ЦЕНТР «Крок-ТТЦ», зателефонувавши за номерами: 0-800-504-504, 0-800-211-501, безкоштовно з мобільних та стаціонарних телефонів по всій Україні, пн-пт з 10- 00 до 19-00; Зб з 10-00 до 18-00.

Адреса: 02218, Україна, м. Київ, вул. Райдужна 25-Б.

5. Сервісний центр "Dune"


Здійснює ремонт техніки Dune

Адреса: м. Київ, Оболонський проспект 16, офіс 3. Тел.: (044) 485-02-45.

Сайт: http://www.dune.ua/support/