Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Пт:  с 9-00 до 19-00
Сб-Вс:  с 10-00 до 18-00

0
Мій кошик

Klipsch

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше спочатку дорожче за назвою

Компанія Klipsch, заснована в 1946 році Полом Кліпшем, - всесвітньо відомий виробник акустичних систем. Апаратура цього бренду знайшла застосування як у великих кінотеатрах, так і в домашніх кінотеатрах.

Місія та призначення компанії Klipsch - складати здорову конкуренцію на ринку та лідирувати у найважливіших чи всіх категоріях. Це домашні стерео або багатоканальні аудіосистеми, інсталяції замовлень типу "розумний дім", звук для iPod/MP3-плеєрів, навушники, мультимедіа-звук, обладнання кінотеатрів і залів, озвучування публічних об'єктів.

Пол У. Кліпш (Paul W. Klipsch), засновник компанії, визначив 4 наріжні принципи у створенні акустики видатної якості звучання. Його компанія вірна цим принципам у створенні та створенні нових поколінь акустики під даною маркою:

  • Висока ефективність. Кожна колонка марки Klipsch є рупорною, оскільки рупор ідеальний для точної та високодинамічної передачі звуку.
  • Динамічний діапазон. Рупорна технологія Klipsch дозволяє відтворювати найніжніші та найтихіші звуки з неймовірною чіткістю та точністю, одночасно уникаючи спотворень та неакуратності у відтворенні гучних звуків.
  • Безумовна спрямованість. Рупорне оформлення за технологією Klipsch забезпечує точну спрямованість звуку, що у свою чергу повідомляє звуку виняткову переконливість і природну просторовість.
  • Лінійні частотні показники. Відповідно до кредо фірми, звукопередача має точно відповідати уявленням та намірам музикантів та диригентів у виконанні музики. Саме тому трансдюсери бренду забезпечують точну передачу звуку, не жертвуючи природним звучанням високих, середніх чи низьких частот.

Інженерно-технологічний центр компанії є одним із найсучасніших центрів проведення акустичних досліджень у США. Гордість центру - 2 безехові камери, цифрові електронні робочі станції, повністю обладнана лабораторія з вивчення перетворювачів, дослідне виробництво та лабораторія промислового дизайну.

Крім того Пол Кліпш володар 32 патентів на авторські рішення та технології.

Початок

З самого дитинства Пол Кліпш тяжів до інженерної справи. У п'ятнадцять років він зібрав свою першу колонку з поштового ріжка та старих навушників. Це захоплення пізніше переросло у любов до електротехніки. Кліпш вступив до Стенфорда і став магістром у цьому напрямі.

Приблизно в 30-х роках минулого століття Пол зацікавився ідеєю акустичної колонки, яка встановлювалася б у кут кімнати. Така концепція була непопулярна на той час. Однак Кліпш вирішив застосувати нестандартний підхід. Він порахував кут приміщення частиною акустичної системи та розрахував її параметри відповідним чином.

В 1940 Пол зібрав перший прототип свого пристрою з рупорним гучномовцем, а в 1946 зареєстрував товарну марку Klipsch & Associates. Тоді ж він почав продавати стовпчики, які отримали назву Klipschorn. Вони точно передавали задум авторів музичних творів під час прослуховування в домашніх умовах та швидко захопили ринок. Рупорні «кутові» динаміки стали своєрідною візитною карткою компанії.

Цікаво, що назву колонки Кліпш вигадав не сам. У перші роки роботи він дзвонив з діловою пропозицією до однієї з нью-йоркських компаній, щоб розповісти про свою акустичну систему. Однак там сказали, що вже чули про його винахід і називають його Klipschorn.

На сьогоднішній день Klipschorn - єдина колонка в історії, яка виробляється понад 70 років. Збирають акустику, як і раніше, вручну.

Єресі Кліпша

У 1957 році, коли компанії виповнилося десять років, а штат співробітників значно розширився (довгий час Кліпш збирав колонки поодинці), Пол представив нову колонку. Це була концептуально інша модель, яка виступала як центральний канал.

Один із знайомих Пола зазначав, що конструкція системи не була схожою на рупорну акустику, якою так славилася компанія. Він навіть назвав новий продукт «акустичною єрессю». Главі Klipsch так сподобалася ця ідея, що він назвав нову колонку "Klipsch Heresy" - "Єресь Кліпша". У цьому є своя іронія з огляду на те, що ці колонки часто купували для встановлення в церквах США. Протягом багатьох років акустична система продавалася практично без змін. Друга модель - Heresy II - вийшла лише 1985 року. Третя модифікація побачила світ ще через двадцять років — якраз під 60-річний ювілей Klipsch.

  

1959 року Кліпш випустив колонку Cornwall. Вона була універсальною альтернативою Heresy, оскільки могла виступати як кутовий динамік. Цю модель модифікували – автор привніс у конструкцію нові високочутливі твіттери та середньочастотні динаміки.

Наступною знаковою розробкою Кліпша стала серія колонок La Scala, яка названа на честь міланського оперного театру. Ці системи були меншими за попередниць і передбачали більшу мобільність. Цільовою аудиторією продукту були артисти, що гастролюють. Однак відомий випадок, коли їх використав кандидат у губернатори штату Арканзас Вінтроп Рокфеллер (Winthrop Rockefeller) для проведення публічних виступів. Колонки La Scala почали виробляти у 1963 році, і вони випускаються досі.

Наш час

Пол Кліпш помер у віці 98 років у 2002 році, але його справа продовжує жити. Сьогодні в арсеналі Klipsch є десятки моделей акустичних систем, здатних працювати як у домашніх умовах, так і у великих залах. Компанія оснащує своїми колонками великі кінотеатри, ресторани та рок-клуби.

Продукція Klipsch встановлена в приміщенні кафе Cold Stone Creamery на Таймс Сквер, а також в Sheraton New York Hotel and Towers на Манхеттені.

У свій час компанія першою на ринку представила домашню стереостанцію для iPod. У 2009 році Klipsch розробили навушники Image S4 - це був один із найуспішніших запусків продуктів в історії марки.

У 2011 році купив компанію великий виробник електроніки Audiovox (нині Voxx International Company). Але незважаючи на це, лінійка продуктів Пола Кліпша випускається і донині. І, мабуть, продовжуватиме випускатися ще довгі роки.

Розгорнути
Вгору