Усі колонки зроблені на старій фермі з новою прибудовою, під пильним оком господаря, конструктора та аудіофіла, який не тільки сам клеїть корпуси, а й модифікує колонки виробництва провідних виробників та розробляє свої драйвери, такі як з діафрагмою ATE P2F та P2C.
Пригода Томаса Блюменхофера з Hi-Fi обладнанням почалася в 1976 з установки систем в клубах, студіях звукозапису і навіть автомобілях. Коли прийшла мода на домашній кінотеатр, він присвятив себе цьому поприщу. Замовлень на хай-енд та припущень про нестачу високоефективних динаміків ставало дедалі більше. Потім почав будувати свою. Передумова була проста: принести додому живий, природний звук із концерту.
У каталозі з'являлися все складніші конструкції, навіть чотирисмугові, але Томас дійшов висновку, що найкращі результати він отримує з двосмуговими системами та системами значних розмірів. Він витратив роки на випробування та вимірювання. Результатом цих дослідів стала перша серія Fun, із якої до огляду дійшла топ-модель Fun 17.
Конструкція
Fun 17 відкритий знизу, це вихід лінії електропередачі з прямим тунелем, що розширюється вниз, що проходить по всій висоті корпусу.
Шипи регулюються у великому діапазоні, це важливо, оскільки відстань від основи до підлоги впливає на кількість та якість басу. Регулювання дозволяє налаштувати бас під специфіку приміщення, налаштування та власні переваги. Над цим варто попрацювати, тому що ефекти суттєво відрізняються один від одного.
Корпус виготовлений із плит МДФ завтовшки 19 мм і точно покритий натуральним шпоном. На вибір пропонується чотири стандартні кольори обробки: вишня, горіх і - на запит - клен і береза. Також є спеціальні варіанти: зебрано та дуб, добірні листи стандартного шпону, а також оздоблення преміум-класу: яблучне, оливкове та африканське, зрозуміло, за запитом.
Одинарні позолочені клеми WBT з телурової міді підходять для роз'ємів типу «банан», «лопатів» та оголених дротів. Розетки закріплені на круглій чорній заводській табличці з назвою моделі, багатообіцяючим логотипом компанії, серійним номером та гордим написом: «Ручна робота в Німеччині». Товсті дроти як суцільних проводів ведуть сигнал від терміналів до кросоверу через канал, прихований передній панелі.
Fun 17 – це двосмуговий дизайн. Високочастотний динамік є Eton з 19-міліметровим шовковим куполом, а середньочастотний динамік є 17-сантиметровою багатошаровою діафрагмою P2C. Сама мембрана виготовлена в ATE з поліефіркетону (PEEK), високоміцного вуглецевого полімеру. Перетворювачі збираються компанією Ehman und Partner із Гундельсхайма.
Динаміки вмонтовані у фрезерування, завдяки чому знаходяться врівень. Передня панель нахилена назад, що допомагає зменшити стоячі хвилі всередині корпусу та вирівнює перетворювачі за часом.
Кросовер складається з двох котушок, двох конденсаторів та двох резисторів; усі бренду Інтертехнік. Гучномовці мають номінальний опір 8 Ом та найвищий ККД у серії Fun 92 дБ, що є приманкою для власників лампових підсилювачів, особливо з 300В.
Виробник підкреслює, що відкриті до підлоги комплекти, такі як Fun 17 повинні розташовуватися на правильній відстані від нього для правильного відтворення басу. Опускання колонки призводить до більшого басу, при цьому трохи знижується звуковий тиск, який можна врівноважити, притиснувши до стін. Опускання задньої панелі піднімає точку оптимального прослуховування (так звану «зону найкращого сприйняття»). Це досягається регулюванням шипів: одного спереду та двох ззаду. Задні шипи розташовані ширше, щоб забезпечити стійкість до високих стояків. Звичайно, не варто ставити колонки на килим, бо це гальмуватиме баси.