Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Пт:  с 9-00 до 19-00
Сб-Вс:  с 10-00 до 18-00

0
Мій кошик

Тестовий запис Cardas Frequency Sweep & Burn-in LP

В наявності
Артикул: 4596
1 264 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань

Замовити швидко

Самовивіз з нашого магазину — безкоштовно.

«Нововю поштою» по Україні — 35 грн.

Кур'єром по Києву — 35 грн.

Більше інформації про доставку

  • Оплата кур'єру або післяплата.
  • «Покупка частинами» від monobank
  • Онлайн-оплата банківською карткою (monobank) 

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Вінілова платівка "Cardas Frequency Sweep and Burn-in Record" ("Свипер") призначена для налаштування, діагностики та догляду за hi-fi системою. Платівка спродюсирована Джорджем Кардасом, мастеринг виконав Стен Рікер. Крім стандартних тонів, в "Свипер" входять тести на відносну і абсолютну полярність, ідентифікацію вокальних каналів і частотні розгортки для ультразвукової очистки голки звукознімача і розмагнічування всієї системи. А також закільцьовані доріжки з рожевим шумом, чисті плато для перевірки налаштувань тонарма і навіть спеціальна наклейка для перевірки швидкості обертання опорного диска програвача. І все це – на 180-грамової пластинці з усміхненим Стэном на обкладинці.

Сторона 1 • Частотні розгортки • 45 об/хв.

Примітка: Тут три доріжки, перемежовуються гладкими ділянками, для відтворення на швидкості 45 об/хв. Також підходить для швидкості 33 1/3 об/хв.

  • Трек 1. Короткі розгортки, коротка версія (52 секунди) Блокує канавка
  • Трек 2. Короткі розгортки, довга версія (4 хвилини 46 секунд) Блокує канавка
  • Трек 3. "I've Got a Feeling i'm Falling". Артисти: Tom Loncaric Band. Музика: Thomas Waller і Harry Link. Видавець: Ann Rachel Music. (2 хвилини 29 секунд) Блокує канавка
  • Трек 4. Тон частотою 1 кГц (740,74 Гц на швидкості-33 1/3 об/хв) Виводить спіраль і фінальний ділянку

Сторона 2 • Тони для "обкатки" • 33 1/3 об/хв.

Примітка: Мастеринг тонів для обкатки виконувався на двох різних швидкостях; вони призначені для відтворення на швидкості-33 1/3 об/хв. Мастеринг першої ділянки – від зовнішнього краю пластинки до блокує канавки (голка буде залишатися в цій канавці, поки ви не піднімете тонарм) – виконаний на швидкості 16 2/3 об/хв. Мастеринг треків 2, 3 і 4 виконаний на швидкості 22 1/2 об/хв.

  • Трек 1а. Голосове оголошення Джорджа Кардаса. "Привіт з лівого каналу" Спіраль
  • Трек 1b. Голосове оголошення Джорджа Кардаса. "Привіт з правого каналу" Спіраль
  • Трек 1c. Голосове оголошення Джорджа Кардаса. "Привіт з обох каналів". Примітка: Поперечна модуляція (є монофонічною, в фазі). Спіраль
  • Трек 1d. "У полярності". Обидва канали в позитивній полярності. Спіраль
  • Трек 1e. "Не в полярності". Обидва канали в зверненої або зворотної полярності. Спіраль
  • Трек 1f. 13 повторів ноти "сі-бемоль" на роялі. Примітка: Остання з 3 струн приведена до нульового биттю з ідеальною налаштуванням тони. Послухайте, як впливають молоточки на струну, як тут же після цього в приміщенні виникають відображення, а потім йде більш чіткий звук самого рояля, по мірі того як час звучання струни перевершує час реверберації приміщення. Спіраль
  • Трек 1g. Порожнисті тростинки різної довжини і діаметра, ламаються одна за одною.

Примітка: Запис виконана в добре реверберирующем, просторовому приміщенні. При невірної полярності просторовість, спрямованість і звукова картина будуть спотворюватися.

Блокуюча канавка.

Примітка: частина платівки "нарізана" на швидкості 22,5 об/хв. Вона складається з трьох широких смуг рожевого шуму, розділених двома чистими плато шириною 1/2 дюйма. Плато захищені двома чистими канавками з кожної сторони, що запобігають зісковзуванню голки на ділянки з рожевим шумом. Три широкі смуги являють собою групи індивідуально заблокованих канавок з монофонічним рожевим шумом, записаним на рівні про дБ відносно стандартного рівня NAB. Це "безперервні" доріжки, голка буде залишатися на них, поки ви не піднімете тонарм.

  • Трек 2. 20 заблокованих канавок, поперечна модуляція (моно) Немодулированное плато шириною 1/2"
  • Трек 3. 32 заблокованих канавки, вертикальна модуляція (поза фазою) Немодулированное плато шириною 1/2"
  • Трек 4. 20 заблокованих канавок, поперечна модуляція (моно)
  • Трек 5. 26 немодульованих канавок.

Примітка: Ці немодульовані канавки сприяють електролітичному формування матриць і покращують потік вінілу в штампувальному пресі, завдяки чому пластинка стає більш плоскою і більше тихій. Виводить спіраль і фінальний ділянку.

На вініловій платівці "Cardas Frequency Sweep and Burn-In Record" зібраний набір найбільш затребуваних аудіофільських інструментів. Корисність і застосування "Свипера" може розрізнятися в залежності від характеристик використовуваних вертушок і систем, а також знань та інструментів, якими володіє кінцевий користувач.

Найважливіші інструменти зібрані на першій стороні пластинки. Це треки 1 і 2, призначені для розмагнічування. Просто відтворюйте у вашій системі один з цих треків на нормальному рівні гучності, і він размагнитит картридж систему, а також очистить голку звукознімача за допомогою ультразвуку. Треки прогресують від низьких частот з порівняно високою амплітудою до високих частот (понад 35 кГц при відтворенні на 45 оборотів у хвилину) з низькою амплітудою. При відтворенні треку здійснюється повне розмагнічування і одночасно з цим голка звукознімача очищається ультразвуком. Після застосування ви можете чути клацання і перешкоди у області верхніх частот. Вони викликані накопичилася "сміттям", відвалом з голки під час ультразвукового очищення. Очистіть пластинку, щоб видалити забруднення. Це найбільш ефективний і дешевий спосіб для розмагнічування картриджа і системи, який мені відомий. До того ж він усуває необхідність у використанні демагнетизатора. Наскільки часто використовувати частотні розгортки, ви визначаєте самі. Освіта залишкових напружень у системі залежить від самої системи. Якісь її частини вимагають більш частого розмагнічування, ніж інші. Так, проводять струм деталі потрібно размагничивать частіше, ніж не проводять. Картридж зі сталевим сердечником вимагає більшої уваги, ніж картридж з рубіновим серцевиною. Колонки з сердечниками у звукових котушках накопичують більше залишкових напружень, ніж колонки з повітряними серцевиною. Після застосування "Свипера" поліпшення повинні чітко сприйматися на слух. Особисто я запускаю "Свипер" раз в тиждень.

Частотні розгортки також корисно використовувати в якості настроювальних інструментів при акустичної налаштуванні приміщення і виявлення місць на стінах і стелі, що потребують акустичної захисту. Точки відображення приміщення, як і інші аномальності системи, спотворюють звукову картину. Просто займіть місце для прослуховування і відтворюйте розгортку на низькому рівні. В приміщенні з хорошою акустикою звукова картина стабільна і чітко центрирована. Зміни гучності, викликані гребінцевої фільтрацією, можна знехтувати. "Жорсткі" точки відображень у приміщенні викликають зміщення акустичної фокусування. Демпфірування цих точок зробить звукову картину більш стабільною. Тримайте шматок пінопласту або пінорезини на витягнутій руці і блокуйте звук з "підозрюваних" точок відображення. Після того, як ви визначите проблемні місця, задемпфируйте їх відповідними матеріалами.

Цікавий спосіб, який можна використовувати при встановленні колонок – прослуховування низькочастотних несинфазных звуків. При симетричному розташуванні разнофазные звуки повністю гасяться. Спробуйте обидва варіанти і виберіть той, що краще підходить для даного приміщення. При відтворенні цього тону, перебуваючи в "нульовій точці" (на місці прослуховування) ви можете почути дивні шуми і шерехи.

Для порівняння звучання більш високих частот потрібні вимірювальні інструменти. Вони прекрасно підходять для азимутальних налаштувань перехідних перешкод. Почніть з прослуховування/виміру каналу, протилежної відтворюваному в даний момент, і відрегулюйте його до мінімального рівня перешкод. Потім використовуйте будь-який інший тест з порівняно рівними нотами іншої частоти, але на тому ж рівні гучності (зрозуміло, що тут я маю на увазі порівняльний рівень). Якщо ви користуєтеся осцилографом, то у трикутної хвилі повинні бути прямі бокові сторони – це означає, що все в порядку.

Голосові оголошення (треки 1a, 1b, 1c і 1d на початку боку 2) призначені для налаштування каналів і центрування звукової картини. Вони були записані в невеликій кабіні; їх можна порівнювати з просторовими якостями треків 1f і 1g.

Воістину унікальні доріжки з безперервним рожевим шумом в кінці боку 2 (треки 2, 3 і 4). Вони концентричні, а не спіральні, як звичайні доріжки. Голка буде залишатися на доріжці, поки ви не піднімете тонарм. Я рекомендую використовувати ці безперервні доріжки обачно! – для "обкатки" нового картриджа, але тільки після його належній налаштування. Частиною процесу обкатки є регулювання остаточного азимута (кута між віссю голки і поверхнею пластинки). Складно сказати точно, скільки часу знадобиться для обкатки вашої системи, але, як правило, вистачає однієї години. Побережіть картриджі для музики!

Якщо всі налаштування тонарма коректні, а програвач ідеально вирівняний по горизонталі, на гладких ділянках сторони 2 тонарм буде дуже повільно переміщається всередину. Виконуйте цей тест після того, як відрегулюєте тонарм! Цей тест не призначений для налаштування тонарма. Якщо система розходиться по відносній фазі, потрібно визначити, де відбувається "вивертання" фази в тому чи іншому каналі. Часто це відбувається на одному з роз'ємів акустичної системи або на одному з роз'ємів картриджа. Як правило, проблемний роз'єм можна виявити при візуальному огляді. Якщо на виході йде протифаза, замкнуті канавки (сторона 2, трек 3) при відтворенні дають нуль. Цей тест може використовуватися для перевірки азимута.

Немодульовані плато (Unmodulated Plateaus) на стороні 2 завширшки 1/2" призначені для перевірки юстування картриджа і нахилу тонарма. При вивіреному горизонтальному розташуванні правильно відрегульовані тонарми повинні повільно зміщуватися у внутрішню частину плато. "Синхронаклейка" Sync Label служить для регулювання швидкості обертання опорного диска програвача. На наклейку нанесені чотири концентричних кільця з коротких білих ліній (під швидкість 33,333 і 45 оборотів в хвилину). Один набір призначений для змінного струму з частотою 60 Гц (як у США), а другий – для використання в мережах змінного струму з частотою 50 Гц. Якщо дивитися на наклейку під стандартною лампою розжарювання або лампою денного світла, при правильно відрегульованого швидкості завдяки стробоскопическому ефекту повинно здаватися, що відповідні лінії на наклейці нерухомі.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору