Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Пт:  с 9-00 до 19-00
Сб-Вс:  с 10-00 до 18-00

0
Мій кошик

Зарядна станція EcoFlow DELTA 2 (ZMR330-EU) ENG/USA/Euro/China

В наявності
Артикул: 9622-1
42 999 грн
65 999 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань

Замовити швидко

Самовивіз з нашого магазину — безкоштовно.

«Нововю поштою» по Україні — 35 грн.

Кур'єром по Києву — 35 грн.

Більше інформації про доставку

  • Оплата кур'єру або післяплата.
  • «Покупка частинами» від monobank
  • Онлайн-оплата банківською карткою (monobank) 

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Уточнюйте наявність товару перед оплатою!

Універсальна розетка ENG/USA/Euro/China


EcoFlow Delta 2 — багаті по функціональності пристрій батарейного живлення: у нього є виходи змінного струму, порти USB-A і Type-C з підтримкою сучасних технологій і режимів заряду мобільних пристроїв, гніздо прикурювача і роз'єми під піновий коннектор з напругою 12 Ст.

Ємність вбудованої батареї висока — 1024 Вт·ч, причому використовуються сучасні літій-залізо-фосфатні акумулятори. При необхідності автономність можна збільшити підключенням додаткової зовнішньої батареї.

Заряд може здійснюватися від мережі змінного струму, від автомобільного акумулятора 12/24 В (тобто не забуті і великі вантажівки з 24-вольтової бортсетью), а також від генератора і сонячних панелей.

Контроль здійснюється через Bluetooth, також задіюється і Wi-Fi — наприклад, для оновлення прошивки.

Немає хіба що можливості використання в якості пускозарядного пристрої для автомобіля, але це справа цілком зрозуміле: дуже специфічні вимоги довелося б виконати (особливо якщо підходити до питання не халтурно, як у дешевих «бустерах»), що неминуче збільшить ціну, і без того чималу.

Ну, а виходи з напругою близько 20 В (DC) для живлення ноутбуків, які зустрічаються в деяких пауэрбанках, в даному випадку не дуже актуальні: для моделей з підтримкою Power Delivery є виходи Type-C, а всі інші простіше підключати їх власними штатними БЖ до розеток AC, тоді не виникне проблем ні з кабелями-перехідниками, ні з граничними струмами.

В комплекті кабелі для підключення до мережі змінного струму (довжина 1,35 м, переріз проводів 3х1,0 мм², тобто відповідає заявленому максимального вхідного струму) і до автомобільного прикурювача (довжина та ж, перетин теж позначено — 14AWG або 2 мм²), обидва забезпечені стрічками-липучками для закріплення в згорнутому стані, а також кабель з штырьковыми роз'ємами DC5521 і DC5525 для з'єднання навантажень з 12-вольта виходом (довжина 0,9 м, перетин 22AWG або 0,33 мм²). Є і набір друкованої документації.

Зовнішній вигляд, органи управління і індикації

Зовні EcoFlow Delta 2 нагадує тумбочку з двома виступаючими в сторони ручками вгорі. Корпус зроблений з міцного пластику двох кольорів: сірого у верхній чверті і чорного в решті частини, всі поверхні матові.

На одній з вузьких бічних поверхонь, яку можна вважати лицьовою панеллю, знаходиться кольоровий РК-індикатор з діагоналлю 78 мм (по нашому виміру), набір портів USB — дві пари Type-A (одна звичайна, друга з підтримкою швидкого заряду) і пара Type-C (швидкий заряд підтримується і ними), ця група виходів задіюється окремою кнопкою з вбудованим індикатором. Крім того, є кнопка включення пристрою і два індикатори — включення і роботи Bluetooth.

 

РК-індикатор чудовий: яскравий, з великими кутами огляду по вертикалі і горизонталі; основні символи великі і добре читаються навіть на відстані, допоміжні поменше, але теж не мікроскопічні. Одна біда: сильно виступає над панеллю ручка для перенесення в деяких випадках може загороджувати екран цілком або частково — наприклад, при розміщенні станції на підлозі з висоти зростання не можна нічого або майже нічого побачити з відстані до 1,1-1,4 метра, доводиться нагинатися або сідати або відходити подалі.

На екрані крупно відображаються:

оцінка часу: при розряді — до відключення з урахуванням поточних рівнів навантаження і залишку заряду, при заряді — до досягнення рівня 100%; дві цифри, що показують час у годинах, а коли залишається менше однієї години, то в хвилинах (нижче є уточнення: Mins або Hours), залишок заряду цифрами у відсотках і графічно у вигляді кругової діаграми з вісьмома сегментами, трохи дрібніші в два рядки   енергоспоживання по входу та вихід у ватах, по чотири цифри, при перевантаженні нижче з'являється напис Overload.

 Вгорі праворуч чотири більш дрібних символу: три попереджувальних   про несправності акумулятора, перегріванні чи переохолодженні, а також індикатор роботи вентиляторів.

Внизу ще рядок з піктограмами, що відображають ті чи інші режими: підключення додаткової батареї, задіяння виходів — змінного струму (із зазначенням частоти в герцах), USB-A і USB-C, 12-вольтового DC. Два правих значка відображають наявність підключення Wi-Fi і стану заряду (так каже інструкція, але незрозуміло, що саме мається на увазі: під час заряду символ не з'являється).

Протилежну стінку займають дві групи виходів, одна містить чотири розетки Schuko з захисними шторками для підключення пристроїв з живленням від 230 В змінного струму (для регіонів з іншими стандартами передбачені відповідні варіанти), друга 12-вольтова DC   закритий гумовою пробкою гніздо прикурювача (інструкція називає його автомобільним зарядним пристроєм) і два пінових виходу DC5521. Кожна група підключається-відключається власної кнопкою з вбудованим індикатором.

У верхній частині є кришечка, під нею входи   гніздо С14 під кабель до мережі 220—240 В, двухконтактная розетка XT60 для підключення до сонячної панелі або бортмережі автомобіля, а також шток автоматичного багаторазового запобіжника. Якщо ця кришечка відкрита, тобто ймовірність зачепити її пальцями при спробі взятися за перебуває трохи вище ручку для перенесення і зламати.

А в іншому ручки цілком зручні, станцію можна переносити і однією рукою.

На правому від лицьової панелі боці перебуває роз'єм для додаткової батареї (теж під кришечкою), а у верхній частині зліва і праворуч є вентиляційні прорізи.

На днище передбачені ніжки у вигляді пластикових виступів без будь-яких етикеток. Поверхня нагорі не плоска, а у вигляді неглибокої чаші — туди можна класти яку-небудь дрібницю без побоювань, що вона скотиться.

Характеристики

 

Батарея

  • Місткість: 1024 Вт · год
  • Тип: LiFePO4
  • Напруга: 51,2 В
  • Заявлений ресурс: 3000 циклів із зменшенням ємності не нижче 80%

Входи

  • Змінного струму: C14 (IEC 60320), 220-240 В, 50/60 Гц, макс. 10 А
  • Споживання заряджання від AC: до 1200 Вт (X-Stream)
  • Сонячна панель: 11-60, макс. 15 А/500 Вт
  • Бортмережа автомобіля: 12/24 В, 8 А

Виходи

  • Вихід AC: 230 В, 50/60 Гц, чиста синусоїда
  • Розетки виходів AC: 4 × Універсальна розетка ENG/USA/Euro/China
  • Вихідна потужність АС: макс. 1800 Вт, пікова 2700 Вт
  • ККД перетворення DC/AC: н/д
  • Вихід DC (роз'єми 5521 та прикурювача): 12,6 В, до 126 Вт у сумі (2 × 5521 – до 3 А на кожен)
  • Виходи USB-A: 2×5 В / 2,4 А (до 12 Вт) на кожен, всього до 24 Вт
  • Виходи USB-A для швидкої зарядки: 2×5 В/2,4 А, 9 В/2 А, 12 В/1,5 А (макс. 18 Вт) на кожен, всього до 36 Втпідтримуються технології/протоколи QC 2.0/3.0, AFC, FCP, DCP-1.5, Apple2.4A *)
  • Виходи Type-C: 5/9/12/15/20 В, до 5 А (макс. 100 Вт) на кожен, всього до 200 Вт підтримуються технології/протоколи PD 2.0/3.0, QC 2.0/3.0, DCP-1.5, Apple2.4A *)
  • Максимальна потужність пристроїв: 2400 Вт (режим X-Boost)

Інші параметри

  • Захист від: перегріву, переохолодження, перевантаження, короткого замикання, високої та зниженої напруги, глибокого розряду та перезарядження батареї
  • Робочі температури: розряд: від −10 до +45°C, заряд: від 0 до +45°C
  • Температура зберігання: від −10 до +45°C
  • Розміри: 400×211×281 мм
  • Маса нетто: 12 кг

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору