Кількість
|
Вартість
|
||
|
Audioengine: історія незалежної аудіокомпанії з Техасу, заснованої в Остіні, Техас.
Audioengine розробляє та виробляє інноваційну аудіопродукцію, орієнтуючись на вашу музику. Продукція Audioengine заснована на індивідуальних проектах з дуже малим використанням готових частин. Після кількох років конструювання професійних активних студійних моніторів, Audioengine взяли їхній досвід та створили унікальну активну акустику для вашого будинку та робочого столу.
Ще в 2002 році, після 36 років роботи у сфері професійного аудіо та побутової електроніки для таких компаній, як Harman/Kardon, Gibson Guitar, Alesis Studio Electronics, Escient, та Apple Computer, засновники компанії нарешті вирішили розпочати свій власний аудіо-бізнес . Їхня мета полягала в тому, щоб проектувати та виготовляти високоякісні студійні монітори за доступними цінами для ринку професійного аудіо, що вони й робили успішно протягом 3 років, поки не сталося щось цікаве, як Дейв пояснює:
"Під час розробки конструкції активних студійних моніторів ви повинні витрачати божевільну кількість часу в кімнаті для прослуховування, тестуючи наскільки добре акустика відтворює оригінал запису", каже Дейв. "Під час одного з наших акустичних марафонів з налаштування нової конструкції, один з нас сказав, ми повинні зробити акустику для домашнього використання, у конструкції був такий чудовий звук, хоча це були студійні монітори, що ми вирішили порівняти їх з улюбленими колонками та підсилювачем Брейді ". Після декількох змін і тюнінг налаштувань, виявилося, що вони мали рацію. "Ці маленькі потужні колонки з підсилювачами просто розбили мою безцінну потужнішу акустику. Вони були надзвичайно мелодійні, з фантастичною панорамою і глибоким басом на низькому рівні гучності, і дійсно дали стусану всім моїм уподобанням", - каже Брейді.
Команда Audioengine багато часу провела в кімнаті для прослуховування, годину за годиною, критично слухаючи все від Баха до Van Halen. Восени 2005 року вони закінчили доопрацювання їх першої акустичної системи, щоб вийти на ринок під брендом Audioengine, Дейв Брейді, директор Audioengine, каже, "Тюнінг - це найважча частина, великою проблемою перед запуском виробництва стане косметична настройка та упаковка, це може зайняти найближчі кілька тижнів".
Під час іншої сесії налаштування в 2005 році, вони зробили незначне, але цікаве відкриття, після початку використання для тестів як джерела MacBook і AirPort Express замість програвача компакт-дисків. Команда зазвичай використовувала стиснуті файли із записом без втрат, але виявила, що стиснуті файли на пристойних швидкостях передачі також чудово звучать. "Ви знаєте, наші високоякісні активні акустичні системи можуть добре працювати для людей, які просто хочуть слухати музику з їхніх портативних пристроїв у домашніх умовах", - каже Дейв. - "У нас є всі технології для справжнього відтворення музики та ефективні вбудовані підсилювачі, які можуть легко замінити цілу аудіосистему, і чудово працюють із цифровими аудіоплеєрами або комп'ютерами".
USB порт для живлення та зарядки сплив як важливе доповнення до початкової A5 акустики та перенесений на модель A5+. "Ми також розглядали можливість зробити нашу власну док-станцію", - визнає Брейді, - але вона не має сенсу, оскільки є багато інших чудових док-продуктів, тому ми використовували наші обмежений інженерний талант конструювання, для USB-роз'єму зарядки та живлення iPod або iPhone."
Отже, після кількох місяців розробки, налаштування, спроб і помилок, з'явилася перша акустика Audioengine. В даний час мета Audioengine залишається незмінною - надати клієнтам високоякісний звук за доступними цінами з простою у використанні та високою якістю виготовлення продукції.