Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Пт:  с 9-00 до 19-00
Сб-Вс:  с 10-00 до 18-00

0
Мій кошик

Gryphon Audio

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше спочатку дорожче за назвою

Мрія всього життя


Gryphon Audio Designs - це дітище Флеммінга Е. Расмуссена і втілення мрії всього його життя - відтворити чисту сутність живої музики в домашній обстановці.


Gryphon Audio Designs – дітище Флеммінга Еріка Расмуссена (Flemming E. Rasmussen). Це втілення його життєвої мрії, що надає найчистішу сутність переживання живої музики домашньому середовищі розваг. Расмуссен отримав вчене звання у живописі та образотворчих мистецтвах у Художній Академії міста Aarhus у Данії. Під час свого навчання Расмуссен тісно співпрацював із місцевим музичним об'єднанням. Він розробляв дизайн конвертів для LP та концертні плакати багатьох провідних місцевих виконавців. Після здобуття наукового ступеня він викладав фотографію та живопис протягом десяти років. Потім він став головним дизайнером тканин та друкованої продукції найбільшого виробника спортивного одягу Скандинавії і просунувся до посади президента підприємства друкованої продукції компанії. Однак він залишає цю посаду і створює фірму 2R Marketing, яка швидко стає провідною компанією в Данії з імпорту виробів Hi End audio.

У 1985 році Расмуссен відокремлюється від 2 R Marketing і утворює Gryphon Audio Designs. Перший виріб, що став легендарним підсилювач MC-MM, Gryphon Head Amp, був розроблений як удосконалення створеного раніше у вільний від роботи час для власної домашньої системи. На виставці споживчої електроніки (CES), що проходила в 1986 році в Чикаго, солідний японський дистриб'ютор виявив інтерес до цього виробу. Незабаром після цього Head Amp був названий "Кращою покупкою" ("Best Buy") в японській аудіо пресі. Хоча проект Gryphon був спочатку більшим за хобі, ніж комерційне підприємство, попит, сформований оглядами в аудіо пресі та "усним" схваленням, призвів до формальної установи Gryphon Audio Designs як самостійного корпоративного об'єкта.

Після швидкого успіху марки Gryphon, частка бізнесу з імпорту поступово скоротилася до 1993 так, що Расмуссен зміг направити свої зусилля повністю на виробництво продукції Gryphon. Компанія Gryphon Audio Designs стрімко розвивалася і заявила про себе, як про творця безцінних підсилювачів і підсилювачів потужності Gryphon з характеристиками state of the art, простими та зручними функціями користувача і відмінним зовнішнім виглядом. Досвід Расмуссена у витончених мистецтвах та промисловому дизайні надає кожному виробу Gryphon відмітну, багату обробку, яка органічно виникає з дизайну аудіосхем та інтерфейсу користувача, створюючи дійсно унікальне поєднання форми та функціональності.

«… Досвід Расмуссена в галузі образотворчого мистецтва та промислового дизайну надає кожному виробу Gryphon неповторний, розкішний вигляд…»

Що в імені?

Для своєї честолюбної компанії Расмуссен хотів знайти назву, яка могла б містити необмежену міць, і в той же час передавати витончену невимушеність. Це ім'я мало поєднати силу та грацію, з якою його вироби відтворюють усі нюанси записаної музики. Назва та емблема Gryphon пов'язані з образом неймовірної тварини Грецької міфології з головою та крилами орла та тулубом лева. Це досконале поєднання сили Лева з граціозністю Орла – властивий символ сильної елегантності, який відповідає всім виробам Gryphon.

«…ідеальний союз Сили Лева та Грації Орла…»

Дизайнерська команда

У той час як Флеммінг Е. Расмуссен відповідає за концепцію, зовнішній дизайн та заключне звучання кожного виробу Gryphon, група проектувальників складається, як правило, із 4-5 постійних працівників з окремих технічних аспектів кожного проекту. Об'єднання дизайнерської команди, що спеціалізується на роботах з радіоелектроніки, з досвідченими аудіофілами забезпечує відкрите відношення до чутних явищ, для яких в даний час немає задовільного наукового пояснення. Якщо дизайнерська команда знаходить, що "щось" дає реальний результат, це буде включено в заключний проект, незалежно від нездатності запропонувати підтверджене об'єктивне пояснення. Підібрані аудіо експерти, які працюють спільно з дизайнерською командою Gryphon, доповнюють її майстерність, гордість та неприборканий ентузіазм. Це дозволяє підняти критичну оцінку та розробку домашнього аудіо обладнання на нові рівні, відображені у вимогливих стандартах. За цими стандартами розробляється кожен виріб Gryphon.

Виробництво та контроль якості

Всі вироби Gryphon розроблені та виготовлені в Данії, зібрані та перевірені на власні кошти. На виготовлення деяких ключових компонентів укладаються субпідрядні договори з компаніями, що спеціалізуються на розробці та виробництві військового та медичного обладнання за найсуворішими стандартами. Завдяки цим субпідрядникам Gryphon отримує доступ до найбільш досконалих методів збирання та секретів виробництва, які інакше були б недоступними для невеликої незалежної компанії. Gryphon виділяє значні кошти на програмне забезпечення та обладнання для ретельного контролю друкованих плат. Кожен модуль у кожному виробі Gryphon має своє власне свідоцтво про випробування. Коли модулі зібрані у закінчений функціональний виріб, він також піддається всебічним випробуванням, результати яких реєструються у свідоцтві про випробування. Gryphon має архів таких свідчень для кожного виробу Gryphon коли-небудь зробленого. Завершальне випробування – індивідуальне прослуховування, виконане персоналом Грифона. Заключний контроль якості та упаковка також робляться на фірмі.

Фінальним тестом є індивідуальне прослуховування, яке проводить персонал Gryphon.

Філософія дизайну

Gryphon Audio Design – відданий прихильник простого, мінімалістського підходу, відмови від регуляторів тембру, балансу, роз'ємів для головних телефонів тощо. для збереження чистоти сигналу. Кожен виріб Gryphon розроблено, щоб служити єдиною метою підтримки цілісності вхідного сигналу без будь-якого забарвлення. Якість вхідного сигналу безпосередньо (краще чи гірше) має бути єдиним чинником, визначальним заключне звукове якість. Ця філософія природно тягне за собою те, що погані записи будуть показані такими, якими вони є, тоді як прекрасні записи будуть сприйняті найповніше. На фірмі Gryphon дійшли висновку, що звукова сцена та простір є фундаментальними аспектами переживання живої музики. Це розуміння лежить в основі широкої смуги пропускання, яка є одним із ключових пунктів у схемній топології Gryphon. Всі вироби Gryphon мають ультра-широку смугу частот для забезпечення досконалих фазових характеристик, які необхідні для правильного відтворення звукової сцени. Широкосмугова частотна характеристика - також показник високої швидкості наростання сигналу кожного підсилювального каскаду Gryphon. Фірма Gryphon була однією з перших, хто використовував зовнішнє джерело живлення з великою мережевою фільтрацією. Цей принцип заснований на розумінні того, що аудіо сигнал починається з настінної розетки. Усі підсилювальні каскади виробів Gryphon працюють у класі А або максимально наближені до такого режиму. Це дозволяє добре керувати транзисторами в межах їхньої найбільш лінійної робочої області. Крім того, більшість виробів Gryphon мають нульовий негативний зворотний зв'язок. Gryphon також був першим виробником, який представив справжню подвійну моноконфігурацію. Подвійне Моно сприяє досягненню максимальних звукових характеристик, усуваючи будь-яку можливість взаємодії між двома каналами.

Заява про місію

Gryphon здійснив пошуки абсолютної музичної правди, залишаючись беззастережно відданим музичному джерелу. Один з найважливіших уроків, отриманий Расмуссеном, як художником, показує, що людське сприйняття здебільшого ґрунтується на очікуваннях, на тому, що ми думаємо, що ми знаємо щодо речей, а не на тому, що ми фактично бачимо чи чуємо. Щоб правильно створювати ілюзію чогось реального, ми повинні спочатку сприйняти (відчути) дійсність і зрозуміти це найбільш докладно. Цей урок – наріжний філософський камінь Gryphon Audio Designs. Як найкраще можливе нагадування дійсності, яку має відтворити найпрекрасніше аудіо обладнання, і як необхідний інструмент у створенні своїх виробів, Gryphon має велику колекцію майстер-стрічок першого та другого покоління студійних записів різних музичних жанрів, зроблених між 1956 та 1976 роками. протягом золотих років стерео запису. Ці майстер-стрічки є найближчою апроксимацією живого виконання, яке для Gryphon є єдиним надійним зразком. Ніякий компакт-диск або довгограюча платівка не наближаються до цих оригінальних записів за динамікою та роздільною здатністю. Ці записи – цінний інструмент, який спонукає інженерів Gryphon працювати за найвищими вимогами. Gryphon також тісно співпрацює з професійними звукозаписними інженерами. Їхня робота на записах виконавців дає можливість відвідати концерт і потім одразу прослухати запис. З вражень від концерту, свіжих у пам'яті як абсолютний стандарт, відбувається критична переоцінка домашнього устаткування. Таким чином, виникають нові вимоги та стандарти, на основі яких розробляються вироби з гордим ім'ям Gryphon.

Розгорнути
Вгору