Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Пт:  с 9-00 до 19-00
Сб-Вс:  с 10-00 до 18-00

0
Мій кошик

Jamo

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше спочатку дорожче за назвою

Данський бренд JAMO – один із найстаріших виробників акустичних систем у Європі. Історія компанії почалася 1966-го року в містечку Глінгор, коли Пребен Якобсен (Preben Jacobsen) вирішив організувати домашнє виробництво гучномовців. Багато великих брендів робили свої перші кроки в гаражі, але Якобсен почав виробництво колонок у неординарному місці, скориставшись приміщенням старого курника. Незабаром до бізнесу приєднався його шурин Джуліус Мортенсен (Julius Mortensen). Офіційно компанія JAMO була зареєстрована 1968-го, отримавши ім'я, складене з перших літер прізвищ своїх творців: cobsen та MOrtensen.

Завдяки завзятості керівників та співробітників компанія планомірно розвивалася, виготовивши та продавши до 78-го року понад мільйон акустичних систем. Потім справи пішли ще краще. У період розквіту – у 90-ті та роки мілініуму – JAMO вийшла в європейські лідери виробництва гучномовців, випускаючи понад мільйон колонок щорічно. Завоювати симпатії потенційних покупців данцям вдалося за рахунок продуманої стратегії, пропонуючи якісні та практичні акустичні системи за демократичними цінами. У ті роки девізом компанії стала фраза: Let's Go Personal!, яка разом з великим модельним рядом передбачала, що будь-який покупець, незалежно від його пристрастей, зможе знайти серед продукції JAMO відповідний варіант. Крім того, компанії дуже вдало вдавалося передбачати перспективні напрямки в бізнесі домашньої акустики. Так данці передбачили настання ери домашніх кінотеатрів (ДК), першими у світі освоївши випуск спеціалізованих гучномовців Surround Sound. Вони ж швидко зорієнтувалися і здогадалися, що клієнт воліє взяти акустику для ДК комплектом, зіграним за звучанням та дизайном.

У новому столітті після виходу на пенсію батьків-засновників бренд JAMO змушений був реорганізовувати бізнес, перейшовши під крило американської корпорації Klipsch Group. Данська компанія перестала домінувати на європейському ринку, але залишилася серед великих виробників акустичних систем, зберігши свої сильні сторони. JAMO, як і раніше, може похвалитися великим модельним рядом і привабливим дизайном моделей, що славляться лаконічно з влучними акцентами – у кращому стилі скандинавського конструктивізму. До того ж компанія уважно відстежує всі популярні сегменти ринку: вбудова, всепогодна та ландшафтна акустика, високоякісні саундбари, колонки для Dolby Atmos, компактні настільні та портативні аудіосистеми, підсилювачі з DSP, і це не рахуючи класичних рішень для домашньої акустики.

Домашні кінотеатри під брендом Jamo непорушно зберігають вірність традиціям національного дизайну, що відрізняють функціональність, лаконічність та прагнення до ідеалу. А прості, естетично привабливі форми у поєднанні з якісними та довговічними матеріалами лише наочно це підтверджують.

Розгорнути
Вгору