Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Пт:  с 9-00 до 19-00
Сб-Вс:  с 10-00 до 18-00

0
Мій кошик

Підлогова акустика Audiovector R11 Arrete Madrona Burl Piano

В наявності
Артикул: 3779
9 240 000 грн/пара
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань

Замовити швидко
Характеристики
Серія: R-series
Акустичне оформлення: Фазоінверторного типу
Розташування фазоінвертора Спереду, Ззаду
Кількість смуг: 3
Особливості: Технології: LUC, LCC, SEC, NES, NCS, FGC
Кількість динаміків: 12
Частота, Гц: 20-50000
Частота поділу кросовера, Гц.: 90/2800
Чутливість, дБ/Вт/м: 91.5
Опір, Ом: 6
ВЧ-динамік: 2 х планарних
СЧ/НЧ-динамік: 2 х 135 мм
НЧ-динамік: 8 х 110 мм
Клеми: контактна група з трьох пар високоякісних роз'ємів
Гарантійний термін, міс. 12
Розміри (ШхВхГ), мм: 300x1570x520
Вага, кг: 42
Країна (головний офіс): Данія
Колір: Madrona Burl Piano
Колір пилозахисної сітки: Чорний

Самовивіз з нашого магазину — безкоштовно.

«Новою поштою» по Україні — 35 грн.

Кур'єром по Києву — 35 грн.

Більше інформації про доставку

  • Оплата кур'єру або післяплата.
  • «Покупка частинами» від monobank
  • Онлайн-оплата банківською карткою (monobank) 

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Оле Клифот давно виношував плани створити референсну акустичну систему виключно для потреб своєї компанії. Зрозуміло бажання мати під рукою еталонний компонент, щоб з його допомогою градуювати шкалу якості — в першу чергу якості звучання, але також якості виконання продуктів в цілому. Так з'явився флагман R11 Arrete. Незважаючи на свою недовгу історію, колонки встигли завоювати визнання як професіоналів та любителів аудіо (в минулому році в Мюнхені вони отримали приз «Кращий звук»), так і музикантів та інженерів звукозапису — музичний рада Королівської Данської консерваторії за результатами тестів і порівнянь вирішив, що Audiovector R11 Arrete краще всього підійдуть для контролю записів.

Звук в консерваторії

Audiovector не ставила перед собою завдання створити продукт для споживчого ринку, подібно до того як KEF не збиралася випускати на волю свою Blade. Однак данська компанія змінила рішення, і акустична система пішла в серію. Звичайно, серія — голосно сказано. Audiovector R11 Arrete — модель малотиражна, що зрозуміло з урахуванням класу і вартості: у всьому світі власників цих колонок можна перерахувати по пальцях, і серед них є один росіянин. Підсумок тридцятирічного шляху в аудіоіндустріі — такими словами Олі Клифот характеризує флагмана своєї компанії. Всі компроміси були відкинуті: можливості конструкторів обмежувалися лише сміливим уявою (яке всіляко заохочувалося) і законами фізики. Звичайно, певні обмеження накладала і прийнята спільна конструктивна схема, адже сам принцип багатосмугової фазоинверторной акустики на основі електродинамічних перетворювачів у відомій мері компромісний. Час від часу з різних приводів Audiovector нагадує споживачам про концепції індивідуального поетапного апгрейда IUC (Individual Upgrade Concept).

Принципова конструкція R11 Arrete — класичної трисмугової фазоинверторной акустичної системи — мало що повідомляє про продукт: суть в рівні втілення ідеї, в деталях і подробицях. Серед використаних матеріалів тут згадуються титан і алюміній. Разом з тим, компанія не повідомляє, що саме виготовлено з титану, а що з алюмінію. На товстої металевої панелі, що займає частину фронтальної панелі АС, розмістилися два об'єднаних цілісної лицьовій металевою накладкою твітера Avantgarde (випромінювач Хейла, працює з частотами вище 2,8 кГц), два 135-мм НЧ/СЧ-драйвера і два порту фазоінвертора. Задня масивна прямокутна металева решітка потужним забралом закриває батарею з восьми 110-мм басових драйверів, які працюють на порт фазоінвертора в нижньому торці колонки; решітка, звичайно ж, незнімна. По ефективності октет вуферів еквівалентний одному 40 см динаміку (яких габаритів акустичне оформлення знадобилося для такого «лопуха»?). Басовикам віддана смуга нижче 90 Гц, або, іншими словами, тільки середній і низький бас. Треба думати, за цим стоїть не просте обмеження повноважень, а вузька частотна спеціалізація, яка конвертує малу ширину смуги в відмінну якість звучання. Реалізована в мідбасових і басових динаміках технологія Audiovector LCC (Low Compression Concept) передбачає наявність у драйверів оптимізованого шасі без повітряних пасток — шасі знижує компресію і ранні відображення і дозволяє істотно зменшити спотворення, особливо на високих рів нях звукового тиску. Мембрани мідбасових динаміків мають сэндвичевую структуру: два конуса — один з вуглеволокна, інший з ниток номекса(кевлара) — надійно з'єднані між собою адгезивним речовиною з дуже низькою щільністю. В рамках фірмової концепції SEC (Soundstage Enhancement Concept, використовується з 1996 року) над вуферами під однією гратами з ними влаштовано канал для виходу з тилового отримання твітерів. Як відомо, більш тісна взаємодія музичної ВЧ-складової з кімнатою допомагає створити ілюзію природного акустичного простору і підсилити ефект присутності. Мова йде саме про високих частотах через об'єктивно притаманною їм гострої спрямованості; з СЧ і НЧ цієї проблеми не виникає. Відповідно до SEC твітери Avantgarde функціонують як би в дипольном режимі; хвиля від тильних поверхонь мембран (у протифазі до фронтальної хвилі), проникаючи в канал зі складною геометрією стінок і багаторазово і хаотично змінюючи напрямок, генерує дифузне тилове ВЧ-поле. Актуальність цього підходу обумовлена також використанням в R11 Arrete планарних ВЧ-випромінювачів, що володіють більш гострою спрямованістю порівняно з купольними твітерами. Нижче вражаючого басового «розрахунку» в напівкруглої металевої ніші розташована контактна група з трьох пар високоякісних роз'ємів. Опорою вежі служить підставка оригінальної ажурною складчастої форми — подібні можна бачити у старших моделей серій Audiovector. Корпус R11 Arrete виготовлений з матеріалу NRFB (Non Resonant Fiberboard) — він відрізняється від HDF (High Density Fiberboard) більш високим співвідношенням деревної маси і клею і, відповідно, кращими механоакустическими властивостями. Оброблені кабінети деревним шпоном, а ідеальна дзеркальна поліровка досягнута нанесенням дванадцяти слоевлака. За бажанням клієнта модель може декоруватися будь-яким способом і лаком будь-якого кольору, що цілком природно, адже ці колонки — не тільки аудиокомпонент топ-рівня, але і предмет розкоші.

Технологія DFF (Dynamic Feed Forward) спрямована на зниження втрат в кросовері. Для відновлення оригінальної кристалічної структури (NCS, Natural Crystal Structure) найважливіші мідні струмопровідні елементи АС (у тому числі кабелі) пройшли криогенну обробку при температурі -238 °С, близькій до абсолютного нуля. Згідно фірмового принципом Asymmetric Cabling «плюсовій» і «мінусовій» сигнали передаються по кабелях різної товщини: «плюсовій» кабель товщі (іноді вдвічі), причому цей сигнал надходить безпосередньо на відповідну клему випромінювача, а негативний — на кросовер.

Технології

Концепція індивідуального оновлення

Технологія, яка дає можливість оновити свої динаміки в будь-який час. Ви можете перейти на більш високий рівень або якщо ваші динаміки замінені на нову покращену модель. Це означає, що всі стовпчики Audiovector розраховані на майбутнє.

Низька компресія концепції

Технологія, яка дозволяє мембранам драйверів вільно рухатися у найскладніших умовах. Це означає, що ваші стовпчики Audiovector залишаться вірними будь-якому сигналу, який вони подають, незалежно від того, наскільки гучним і складним є матеріал.

Концепція покращення звукової сцени

Ця концепція дозволяє вибирати, де ви хочете знаходитися під час прослуховування. Ця технологія означає, що звукова сцена залишається незмінною, де б ви не знаходилися. Звук неймовірно заповнює кімнату, даючи слухачеві відчуття реалістичного «живого звуку».

Немає енергії

Драйвери звучать найкраще, якщо вони не повинні нести вагу корпусу динаміка, до якого вони прикріплені. Це питання перехідної реакції. Натхненні рішеннями Audiovector R 11 Arreté нам вдалося використати концепцію NES для досягнення ще більш високого рівня реалізму та відкритої звукової сцени наших динаміків.

Молекулярна перебудова NCS

Природна кристалічна структура одна із багатьох невидимих технологічних удосконалень наших моделей Arreté. Заморожуючи компоненти до -238°C, молекули міді відновлюють своє природне становище і, отже, знижують опір. Результатом є чітка і детальніша якість звуку.

Свобода заземлення

Audiovector Freedom - це революційна технологія заземлення, яка усуває спотворення, спричинені рухом динаміків і між ними в гучномовці. Валюти, що проходять між шасі, обробляються та обробляються через новий окремий кросовер, який спрямовує сигнал на заземлюючу клему вашої настінної розетки або заземленого мережевого розподільника. Ці валюти викликають фарбування та спотворення між приводами. Балансуючи та фільтруючи їх через спеціальний окремий фільтр та пропонуючи можливість підключення до землі/землі, ми отримуємо чистий, дуже точний, набагато більш реалістичний звук із низьким рівнем шуму.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору