Акустичні системи Klipsch Heresy IV входять у знамениту серію Heritage цій компанії, і вперше були випущені в 1957 році. Як і інші моделі цієї лінійки, «перші» Heresy розробляв сам засновник компанії, Підлогу Клипш. Він же дав їм ім'я, відгукнувшись на критику одного з тодішніх аудіофілов, які назвали ці колонки «акустичної єрессю». Очевидно, єресь дійсно виявилася дуже вдалою, і Klipsch Heresy з деякими змінами випускаються вже протягом більше 50 років, і користуються постійним успіхом у меломанів.
У своїй четвертій версії Klipsch Heresy IV зазнали, мабуть найбільш значні конструктивні зміни, хоча основні ідеї, використані Клипшем у цих колонках, залишилися колишніми. Це трьохполосна підлогова акустика невеликих розмірів, в якій поєднуються рупорні ВЧ і СЧ-динаміки і класичний басовик. Колонки володіють дуже високою чутливістю і рівномірної діаграмою спрямованості, завдяки чому не критичні до вибору підсилювача (для них відмінно підходять навіть лампові моделі невеликої потужності), ні до місця розташування в кімнаті.
Отже, що ж змінилося в Klipsch Heresy IV? Колонки стали трохи вище і вже, що зробило їх більш дружніми до сучасного інтер'єру, а також обзавелися знімним підставою. Останнє дозволяє направити їх під невеликим кутом вгору, компенсуючи порівняно невелику висоту корпусу.
Внутрішні зміни у Klipsch Heresy IV не менш цікаві. Колонки оснащені фірмовим ВЧ-динаміком з титанової діафрагмою, який оснащений новою фазової заглушкою, що дозволила вирівняти діаграму спрямованості. Середньочастотний динамік в цій акустиці повністю новий, і тепер звучання вокалу і акустичних інструментів стало ще більш артикульованим і натуральним. Детальність звучання на РАХ вдалося підвищити завдяки використанню дифузора їх поліаміду.
Особливості:
- допрацьована версія класичної акустики Klipsch;
- новий СЧ-динамік;
- доопрацьований твітер;
- фазоінвертор Tractrix на задній панелі;
- знімна підлогова підставка;
Комплектація: