Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Пт:  с 9-00 до 19-00
Сб-Вс:  с 10-00 до 18-00

0
Мій кошик

Pioneer

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше спочатку дорожче за назвою

Pioneer Corporation, всесвітньо відомий виробник аудіо- та відеотехніки та електронної апаратури, розпочинала свою діяльність у далекому 1938 р., коли в столиці Японії Токіо була заснована компанія з виробництва обладнання для роботи зі звуком. За минулі з того часу 80 років компанія досягла значних успіхів, зайнявши одну з лідируючих позицій на ринку електроніки та охопивши безліч країн мережею філій із загальною чисельністю співробітників понад 31 тис. осіб. Продукція, що випускається їй, затребувана не тільки для домашнього використання та встановлення в автомобілях, її закуповують багато комерційних організацій і виробничих підприємств. Тикерний символ PIO можна зустріти на всіх провідних фондових біржах світу, включаючи Токійську та Нью-Йоркську фондові біржі, Євронекст в Амстердамі та біржу цінних паперів в Осаці.

Першою у світі налагодивши масовий випуск DVD-рекордерів та DVD-Audio-плеєрів, Pioneer Corporation на сьогоднішній день спеціалізується у вдосконаленні мультимедійних технологій та створюваних на їх основі продуктів, віддаючи пріоритет двом напрямкам: виготовлення плазмових дисплейних панелей (PDP) та цифрових універсальних дисків ( DVD). Визначивши як основну мету створення продукції, здатної стати орієнтиром для подальшого розвитку ринку, компанія висунула девіз "Sound. Vision. Soul". Кожен із трьох заявлених компонентів покликаний забезпечити успіх спільної бізнес-стратегії компанії та втілити в життя прийняту декларацію про наміри.

Елемент "Sound " (звук, звучання), що стоїть першому місці, як нагадує про початковому напрямі діяльності компанії, а й завдяки значенню " сильний, міцний " характеризує її стійке становище над ринком і успішне просування торгової марки. Елемент "Vision" також допускає подвійне тлумачення: основне значення "зір, бачення" символізує тип продукції (плазмові панелі, DVD-програвачі, органічні електролюмінесцентні дисплеї OEL), проте якщо сприймати "Vision" у значенні "мрія, образ, вистава", виникає образ майбутньої картини світу, яку Pioneer має намір створити у кожному будинку за допомогою своїх високотехнологічних виробів. Зрештою, останній компонент "Soul" (душа) покликаний розширити межі сприйняття та поставити світ цифрових технологій на службу світу духовному.

Про ефективність цього девізу свідчать досягнення Pioneer Corporation. Розроблені компанією вироби неодноразово отримували найвище визнання серед професіоналів галузі. До них можна віднести лазерний диск LD (1979), навігаційну систему GPS для автомобілів (1990), CD/DVD/LD-сумісний плеєр (1996), плазмово-дисплейну технологію (1997).

Високі досягнення дозволяють компанії ставити собі нові великомасштабні мети. Наприклад, у 1998 р. у рамках висунутої глобальної стратегії розширення бізнесу та просування бренду було поставлено завдання досягти дворазового збільшення доходів компанії протягом п'яти років (з 5,07 млрд. до 10,31 млрд. євро).

Pioneer у Європі

Популярність аудіовізуальної техніки Pioneer сприяла розширенню географії компанії на захід, і в 1970 р. в м. Мельсель, Бельгія була заснована штаб-квартира Pioneer Europe NV і відкрито європейське відділення засобами мультимедіа та зв'язків з інвесторами в Сток-Поджес, Великобританія.

Саме ці дві країни, а також Португалія стали місцем розміщення заводів з виробництва DVD-плеєрів, плазмових телевізорів, AV-процесорів (Великобританія) та автомобільних стереосистем (Бельгія, Португалія).

У 1991 р. у Бельгії відбулося відкриття Науково-дослідного технологічного центру для підтримки досліджень з цілого ряду напрямів та виявлення останніх тенденцій на європейському ринку високих технологій. Центр проводить дослідження в галузі цифрового (DAB) та всесвітнього цифрового (DRM) радіомовлення, розробляє інтегровані засоби обробки та передачі даних, має у своєму складі експертну групу з транспортних протоколів (TPEG), займається удосконаленням автомобільних навігаційних систем, а також проектуванням комплексного обладнання співробітництво з європейськими автоконцернами.

Крім цього, Pioneer Corporation володіє широкою дистриб'юторською мережею, що охопила багато європейських держав, у тому числі країни Східної Європи, і має представництва в таких країнах, як Велика Британія, Данія, Німеччина (1978), Італія (1980), країни Бенілюксу (1981), Іспанія (1986), Норвегія (1990), Франція (1993), Швеція (1994). Компанія має велику мережу ексклюзивних дистриб'юторів, що дозволяє їй охопити солідну частину ринку і досягти великих обсягів продажу. Pioneer постійно стежить за зростаючими потребами ринку і активно розвиває свою науково-дослідну діяльність.

Розгорнути
Вгору