Шанувальники стилю Harbeth добре знають історію англійської класики жанру — студійних міні-моніторів, лінія яких йде від піонерських експериментів BBC і KEF в 60-ті роки з бекстреном і поліпропіленом, створення базової моделі BBC LS3/5A і до безлічі ліцензійних копій, включаючи Harbeth P3. А модель P3ESR являє собою результат чотирирічної апгрейду «золотих міні».
В акустичних системах працює маленький металевий твітер з феромагнітної рідиною, що охолоджує, прикритий частою комірчастою металевої ж сіткою. Бас і середину озвучує класичний за розміром і профілю динамік (див. історію BBC LS3/5A) з дуже крутим раскрывом конуса, на мягчайшем полуволновом гумовому підвісі.
Синтетичний матеріал дифузора — власне ноу-хау фірми; перш старий, а тепер і оновлений варіант під назвою RADIAL2™ (індекс 2 як раз вказує на друге покоління розробок) присутня у всіх моделях Harbeth. Великий конічний ковпачок з твердого пластику, що прикриває зовні магнітну систему, встановлений нерухомо і не переміщається разом з дифузором. У цих моніторах використовуються складні режекторние фільтри, що забезпечують гладку АЧХ.
На тильній стороні АС написано, що вони зроблені вручну в Англії і поставляються з підібраними серійними номерами. Приємні маленькі полочники класичної форми практично квадратні в перетині. Товсті (не менше 8 мм) стінки акуратно підігнані один до одного, передня і задня панелі кріпляться намертво на неймовірній кількості чорних шурупів. Ззаду є пари клем під банани, лопатки і шпажки. При прослуховуванні слід враховувати, що акустика має дуже малий запас по потужності, що підводиться, тому бажано триматися до неї ближче — максимум у півтора-двох метрах від кожної колонки.
Скажімо про те, що не є їх сильною стороною. Це запис органу, рояля і крупно-фактурного контрабаса, що, втім, досить очевидно випливає з розмірів та конструкції АС. Зате далі — тільки про приємне. Harbeth P3ESR властива виняткова тональна рівність, не супроводжувана при цьому тембрального недонасыщенностью. Звук сприймається як вкрай рівна і природно правильний, при поверхневому прослуховуванні навіть трохи нуднуватий. Але гідності АС розкриваються в повний зріст, варто тільки зосередитися. Баса замало, проте той, що є, володіє відмінною фактурою і динамікою — все-таки закритий ящик. Серединка найбільш прозора та інформативна в тісті, з прекрасним балансом тонів і шумів. Маленькі колоночки можуть похвалитися чудовими ВЧ, роздільними і прекрасно промальованими, що дають найкращу фактуру перкусії, тарілок і найбільш виразні й енергійні гліссандо у арфи. Зі складною для багатьох АС скрипкою теж немає ні найменших труднощів, ніякого піску і сплющивания, в тому числі і на форте. До речі кажучи, акустика не пасує перед динамічними піками, навпаки, в них вона ніби прокидається. Мідні духові надзвичайно пластичні і текучі, високий академічний вокал здається об'ємним і видимим у всіх деталях. У не занадто жорстких рок-композиціях теж все чудово, «хвильові пакети» інструментів повністю сформовані, а вокал цікавий і характерний.