Продаються тільки з акустичними стійками Custom Design
Harbeth Super HL5 займає другу зверху, предфлагманскую позицію. Традиційна, а скоріше, консервативна геометрія колонок: широка передня панель, глибина менше ширини. Пропорції «cubic feet two», говорять англійці. За абсолютними розмірами SHL5 лише трохи (на сантиметр-другий) відрізняються від класичних моніторів ВВС LS5/5 1960-х років. Іншими словами, Harbeth, не підлещуючись перед спраглим новизни споживачем, робить акустику за старими лекалами, керуючись вищезазначеним принципом помірної інноваційності. Корпуси всіх своїх колонок Harbeth робить з незвично тонких 12-мм МДФ-панелей, причому фронтальна та тилова стінки АС кріпляться окремо, кожна на дванадцяти гвинтах (по чотири праворуч і ліворуч, по два зверху і знизу).
Harbeth SHL5 — не підлогова модель (таких немає у каталозі), але і поличної її не назвеш. Дві міцні дерев'яні платформи з'єднуються за допомогою чотирьох порожніх (для сипучого баласту) пластикових колон і міцно стягуються сталевими спицями. Кожна АС укомплектована трьома динаміками: 200 мм RADIAL (фазоінвертор, порт спереду, зміщений від центральної осі), 25-мм твітером (алюміній) і 19-мм супертвитером (титан; прорізується десь на 10 кГц і дотягується до 24 кГц). Обидва твітера традиційно для Harbeth — виробництва SEAS. Трехполосными SHL5 можна вважати лише із застереженнями, оскільки за допомогою електричних фільтрів формується тільки поділ між смугами двох нижніх динаміків (фільтри високих порядків). Основна звукова і музична навантаження лежить на голівці RADIAL, яка цілком заслуговує назви широкосмугового. Можливий bi-wiring/amping.
Звучання. Harbeth.SHL5 не відповідають уявленням про типовому студійному моніторі, звучання якого характеризується відстороненістю, сухість, нерідко стерильністю і, як правило, малої емоційністю. Баланс ментального (розумового) і емоційного, який так чи інакше завжди присутні в музиці, подається вона в живій або аудиоформе, у разі SHL5 очевидно зміщений у бік чуттєвості. Стиль Harbeth SHL5 не узгоджується зі студійною парадигмою і з об'єктивної причини: їх тональний баланс відзначений затемненням району 3 кГц (3-я — 4-я октави фортепіано), що, однак, сприймається як особливість, а не недолік. Сприйняття музики сильно постраждала б від підйому чутливості в цій частотній області, пов'язаної з станами тривоги, небезпеки — не випадково чутливість слуху тут вкрай.
Динамік RADIAL виконує основну роботу не тільки у формальному, але і в суто практичному плані — музичному; навіть не хочеться називати те, що він робить, прозовим словом «робота». Бездоганними його помічниками, в першу чергу в сенсі близькості характерів, виступають обидва твітера, а супертвітер демонструє надзвичайно вишукану звукову каліграфію у відведеному йому частотному високогір'ї. Не залишає місця критиці нижній регістр: пара з досконалою ясністю транслює його інтонаційну і темброве структуру, підкреслює акустичну природу баса у відповідній музиці. Вільно дихання органної педалі, оркестрової контрабасової групи, коректно, без здуття і бульбашок, об'ємно передаються велика октава і контроктава рояля.
Harbeth SHL5 своєрідно інтерпретують музичний простір, розташовуючи сцену злегка півколом, амфітеатром і тим самим перетворюючи зали звичайної прямокутної геометрії в подобу Альберт-холу. В музиці відкриваються виразні просторові перспективи.