[JEITA, Input 1.0 kohm terminated, 1 kHz / 10 kHz] 110 dB or higher (BAL / LINE, etc.), 80 dB or higher (MC, BAL / UNBAL), 98 dB or higher (MM, BAL / UNBAL)
КНІ + шум:
[JEITA, вхід: 0,5 В] 0,0100% (BAL [LINE, і т.д.] до BAL [LINE], 20 Гц-20 кГц), 0,0200% (MM / MC BAL [UNBAL] до LINE 2 RECOUT, 20 Гц-20 кГц)
Входи:
RCA:6 (PHONO, TUNER, CD, LINE 1, LINE 2 IN, EXT IN), BAL:4 (PHONO, BAL 1, BAL 2, EXT IN), TRIGGER IN: 1 (Slave mode), REMOTE IN:1
Виходи:
RCA:3 (LINE 2 OUT, LINE 1, LINE 2), BAL:1 (BAL), TRIGGER OUT: 2 (Master mode), REMOTE OUT:1
[Мережа IHF-A, вхід 1,0 кОм з узгоджувальним навантаженням, JEITA] 110 дБ або вище (BAL / LINE, і т.д.), 75 дБ або вище (MC, BAL / UNBAL), 95 дБ або вище ( MM, BAL/UNBAL)
Відношення сигнал/шум:
[Мережа IHF-A, вхід 1,0 кОм з узгоджуючим навантаженням, JEITA] 110 дБ або вище (BAL/LINE, і т.д.), 80 дБ або вище (MC, 300 Ом, BAL/UNBAL), 98 дБ або вище (MM, BAL/UNBAL)
Залишковий шум:
[Мережа IHF-A] 3 мкВ (BAL/LINE OUT)
Номінальна вихідна потужність роз'єму для навушників:
Компанія Yamaha, грунтуючись на своєму великому досвіді в сфері музики, створила пристрій, який здатний достовірно відтворити всі нюанси і емоційний окрас виконання. У прагненні до того неосязаемому музичного якості, яка вдихає життя в аудіо найвищої точності відтворення, найбільша в світі компанія з виробництва звукового обладнання являє передпідсилювач Yamaha C-5000.
Передпідсилювач Yamaha C-5000 розроблений з нуля для того, щоб викликати у слухача неперевершені відчуття, у тому числі за рахунок естетичного зовнішнього вигляду і приємних на дотик матеріалів. На лицьовій панелі пристрою розміщені регулятори і перемикачі оригінального дизайну, в яких поєднуються інновації та майстерність виготовлення. У конструкції важкого по відчуттях і високоточного регулятора гучності використовуються кулькові підшипники і ретельно оброблений алюміній. Перемикачі також оптимізовані для зручності використання.
В Yamaha C-5000 використовується балансова передача з дискретною конструкцією каскадів на всіх етапах шляху сигналу в режимі обходу регулювань тембру. Запатентована конструкція використовується на каскадах вхідного підсилювача з фонокорректором і лінійного підсилювача, усуваючи вплив перешкод від землі на сигнал.
Конструкція у вигляді "розвороту книги" для друкованої плати передпідсилювача передбачає дзеркальні шляху сигналу лівого і правого каналу, щоб забезпечити точне поєднання і відповідність їх характеристик. Оскільки обидва канали фізично ідентичні, Yamaha C-5000 може найбільш точно відтворити ширину і глибину звучання. Крім того, при підключенні інших компонентів гул від паразитного заземлення зводиться до мінімуму.
Використання двох незалежних тороїдальних трансформаторів для лівого і правого каналу забезпечує оптимальне розділення для точного відтворення записаного звукового простору. Низький рівень магнітного розсіювання зменшує негативний вплив на аудіосигнал. Після ретельних досліджень і пробних прослуховувань трансформатор живлення був укладений у корпус з мідним покриттям, щоб придушити магнітний потік і вібрації. Крім того, такий корпус допомагає зменшити вплив потоку на фонокоректор. Більш точне відтворення сигналів робить звук м'яким, повітряним і всеохоплюючим.
Мідне покриття корпусу зменшує вплив напруги на електроніку пристрою, і тому Yamaha C-5000 може передати як потужний бас, так і найдрібніші нюанси звуку. Крім того, для зменшення імпедансу джерела живлення і максимально повної передачі звукових даних використовуються товсті кабелі і гвинтові клеми. Компанія Yamaha забезпечує преміальну якість звуку за рахунок передачі балансних сигналів між лінійкою своїх флагманських моделей, включає також програвач GT-5000 і підсилювач M-5000.
При розробці флагманського підсилювача моделі C-5000 були враховані всі, навіть найдрібніші деталі. Його конструкція відрізняється високою майстерністю виготовлення і передає прагнення до найвищої якості звуку. І ніжки не стали винятком. Спеціальні ніжки з міцної латуні, такі ж, як на моделі Yamaha M-5000, виступають у ролі повністю підтримують пристрій упорів. Також їх можна використовувати в поєднанні з підкладками, які захищають делікатні поверхні від подряпин.