Шасі Classic Signature Turntable виконано з 63 мм цілого шматка МДФ і покрито 12-ма шарами чорного рояльного лаку. Верхня платформа шасі виконана з 12,5 мм алюмінію та 28,5 мм сталевої плити для повної мінімізації паразитних резонансів. Прикріплено платформи болтами через силіконові прокладки.
Високоякісний двигун забезпечує низький рівень детонації та стабільність обертання опорного диска. Мотор встановлений в окремому відсіку, і розв'язаний від столу, на якому спочиває опорний диск за допомогою силіконового ізолятора. Шпиндель двигуна передає обертання опорному диску за допомогою круглого пасика, який виготовлений із спеціальної гуми. Масивний опорний диск виконаний з алюмінію та спеціальної немагнітної сталі. Він має високу інертність і така конструкція диска дає максимальну жорсткість і демпфування. Висота диска 50 мм. У центр алюмінієвого диска вставлено втулку з фосфорної бронзи. Шкіф жорстко закріплений у шасі за допомогою великої гайки. Він виготовлений із загартованої нержавіючої сталі. Між втулкою і шкіфом знаходиться полірована кулька з хромованої сталі з твердістю 60 одиниць за шкалою Роквелла.
Програвач Vpi "Classic Signature Turntable" у стандартній комплектації поставляється з новим юніпівотним тонармом Vpi "Classic 3" з регулюванням VTA. Трубка тонарма виготовлена з нержавіючої сталі як єдине ціле з шеллом. Для боротьби з резонансами та вібраціями тонарм задемпфований. Це значно зменшує забарвлення звуку, а також покращує відстеження голки голівки звукознімача доріжки платівки. Все це позитивно впливає на звук. Тонарм має дуже низьке тертя. Опора тонарма виготовлена із сталі. Розведення всередині його зроблена срібним кабелем одягненим у тефлонову ізоляцію. Тонарм з'єднується з контактною коробкою за допомогою чотириконтактного роз'єму Lemo. На шасі встановлена контактна коробка із позолоченими RCA роз'ємами та земляною клемою. Це дозволяє приєднувати міжблочні кабелі різних виробників.