Деяким виробникам удається поєднати форму і зміст так само ефектно, як Pathos. Ми ніколи не скаржилися на якість виготовлення моделей Pathos, і тут причепитися теж не до чого.
Aurium виглядає дуже солідним і стильним; компанія приділила багато уваги якості збірки і обробки. Можливо, не всім сподобається його яскрава зовнішність – але нам вона більше до душі, ніж звично безликі чорні і сріблясті коробки. Єдина претензія у нас – до регулятора гучності: він обертається майже без опору, злегка знижуючи враження солідності.
Компанія Pathos давно об'єднує в своїх підсилювачах лампи, і транзистори, прагнучи поєднати м'якість лампового звуку і гостроту транзисторного. Багато компоненти, виконані за гібридною схемою, не досягають успіху в прагненні до цієї мети. Aurium, як і більшості моделей Pathos, це вдається.
У цьому незвичайному підсилювачі застосовано дві невеликі лампи 6922, що працюють в контурі передпідсилювача класу A, а донесення сигналу до навушників покладено на транзисторний вихідний каскад. Вихідна потужність становить 3,6 Вт при навантаженні 32 Ом. Ми пробували такі моделі, як Beyerdynamic T1, Grado RS1 і Sennheiser HD595, і всі вони без проблем грали голосно і якісно.
У Aurium зовнішній блок живлення, що підключається досить довгим роз'ємним з'єднанням. Зовнішні блоки живлення зазвичай призводять до підвищення якості звучання завдяки тому, що великі струми і потенційно сильні магнітні поля фізично віддаляються від чутливих аудиоконтуров.
За стандартами підсилювачів для навушників оснащеність Aurium досить висока: у нього чотири лінійних входу, в тому числі один симетричний. На задній панелі розташований регулятор балансу; є також надзвичайно рідкісна в подібних моделях можливість підстроювання коефіцієнта підсилення, що дозволяє виставляти рівень сигналу у відповідності з чутливістю використовуваних навушників.
Звучання Aurium нам дуже подобається; воно являє собою чарівне поєднання прозорості та гостроти. Детальність СЧ і ВЧ виключно висока; скрипка у творі Арво Пярта Fratres зачаровує чистотою голосу.
Підсилювач не тільки чітко окреслює атаку і загасання нот, але і відтіняє нюанси, значно повніше розкриваючи звукові текстури інструментів.
Те ж вірно і для вокалу, що доводить here's the Tender Coming групи Unthanks в форматі 24 біт/44, 1 кГц. Голоси звучать на диво виразно і проработанно, їм притаманні вагомість і щільність. Незважаючи на досить високу детальність, звучання Aurium не страждає надмірною аналітичністю.
Самий вражаючий частотний діапазон Pathos – це НЧ, в який вносить помітний внесок транзисторна складова схеми. Баси пісні 60 Feet Tall групи The Dead Weather виключно пружні і надзвичайно енергійні. Їм притаманні всі необхідні якості – міць, розмах і рухливість. Будь контроль у Aurium трохи слабкіше, його могутні низи заглушили б все інше; на щастя, делікатний і виразний середній діапазон виявляється цілком пропорційним, а загальний баланс – бездоганним.
Витратити таку суму на підсилювач для навушників можна тільки у разі, якщо джерело і навушники не поступаються йому якістю. Мінімальні варіанти, на наш погляд, це Audiolab 8200CD і навушники Grado SR325i. Моделі цього або ще більш високого класу дозволять Aurium радувати вас справжнім звуком класу High End в стильній і компактній формі.